مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 07:402023-08-26حوادث

مادر محکوم به قصاص پس از 12 سال بخشیده شد 


مادری محکوم به قصاص که حدود 12 سال پیش طی یک اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم و در قالب پویش به عشق حسین(ع) می بخشم  از قصاص رهایی یافت.

- ایسنا/کرمانشاه مادری محکوم به قصاص که حدود 12 سال پیش طی یک اختلاف خانوادگی همسرش را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم و در قالب پویش "به عشق حسین(ع) می بخشم"  از قصاص رهایی یافت.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سال 1390 در یکی از شهرستان های شرقی استان کرمانشاه، بدنبال اختلاف خانوادگی بین یک زن و شوهر که داری فرزند پسر دو ماهه ای بودند، درگیری رخ می دهد که طی آن زن خانواده، شوهرش را به قتل می رساند.

پس از دستگیری زن و انجام مراحل اولیه تحقیقات، پرونده قضایی تشکیل شده و بدنبال طی شدن فرآیندهای قانونی رسیدگی به این پرونده، حکم قصاص برای قاتل صادر می شود.

با توجه به اینکه قاتل مادر یک کودک بود و به منظور حفظ جایگاه زن و مادر در دین اسلام، تلاش ها و پیگیری هایی از سال 1394 برای اخذ رضایت در این پرونده صورت گرفت، اما متاسفانه تلاش ها به نتیجه نمی رسید.

در نهایت سال 1400 با توجه به عدم پیگیری اجرای حکم قصاص از سوی خانواده مقتول و بلاتکلیفی زندانی، طبق قانون مهلتی سه ماهه به خانواده مقتول داده شد تا تصمیم خود را بگیرند و همزمان هم با بزرگان شهرستان و متنفذین محلی رایزنی هایی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادر محکوم به قصاص پس از 12 سال بخشیده شد 

مادر محکوم به قصاص پس از 12 سال بخشیده شد